Twój serwer Counter-Strike !!! Pkt 1. Postanowienia ogólne :
Każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem i przestrzegania go w sposób niżej opisany. Każdy użytkownik ma prawo składać prośby oraz propozycję co do zmiany regulaminu jak również zmian dotyczących serwisu.
Pkt 2. Obowiązki użytkowników:
1. Na forum obowiązuje całkowity zakaz rozsyłania treści powszechnie uważanych za wulgarne i nie zgodne z prawem. W skład tego wchodzą treści pornograficzne, rasitowskie, religijne i innych mogące uraźić innego użytkownika!
2. Przed założeniem tematu, używamy opcji "szukaj" znajdującej się na górze forum. 3. Użytkownicy powinni przestrzegać i pilnować kultury osobistej,
zabrania się m.in: - nagminnego przeklinania i obrażania innych użytkowników lub administracji; - publikowania tematów innych niż zezwala na to regulamin; - definitywnie zabrania się usuwania wpisów dodanych przez moderatorów i administratorów; - zakładania wielu kont (tzw. multikonto). Każdy użytkownik może posiadać jedno i tylko jedno konto (więcej kont równa się zbanowaniem użytkownika i wszystkich jego kont) - definitywnie zabrania się podszywania pod jakiekolwiek osoby, w szczególności mające na celu obrazę lub inne tego typu rzeczy!
Pkt 3. Prawa użytkowników:
1. Użytkownicy mają prawo wyrażać własną opinię w tematach, do których wnoszą istotne informacje (odpowiadanie w tematach nie dotyczących użytkownika = otrzymaniem ostrzeżenia);
2. Użytkownicy mogą zakładać tematy, które nie są sprzeczne z treścią regulaminu; 3. Każda obraza ze strony innego użytkownika powinna być zgłoszona do moderatora lub administratora forum, nie zgłoszenie tego i podjęcie własnych kroków może się równać z poniesieniem równych szkód jak osoba która zaczęła; 4. Każdy użytkownik ma prawo "wolności słowa"
Pkt 4. Moderatorzy:
1. Moderator ma prawo do usuwania, blokowania, tematów lub postów nie zgodnych z regulaminem. 2. Moderator może dawać ostrzeżenia jeżeli uzna to za słuszne. 3. Moderator jest konsulem pomiędzy użytkownikami - rozstrzyga on spory między nimi i pilnuje pożądku na forum, gdy władza moderatora jest za słaba zgłasza on problem do administratora.
Zasady przyjmowania użytkowników na stanowisko moderatora: 1. Aktywność na forum; 2. Pozytywna opinia conajmniej 70% aktualnych moderatorów; 3. Brak większych konfilktów z użytkownikami; 4. Kultura osobista i bardzo dobra znajomość regulaminu!
10 przykazań moderatora
1. Moderator nie nabija postów - moderator ma wiele do przekazania. 2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie. 3. Moderator nie obija się - moderator czuwa. 4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach. 5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę. 6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli. 7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli forumowiczów. 8. Moderator nie zakłada głupich tematów - moderator sprawdza czujność. forumowiczów. 9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora. 10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego!!
Pkt 5. Ostrzeżenia:
1. Są przyznawane przez administrację Elite-Zone.pl w trakcie złamania któregoś z pkt regulaminu. 2. Wartość ostrzeżenia zależy od przewinienia. Poczynając na 1-2, do 3 - blokowanie pisania postów, kończąc na 6+ ~ zakaz możliwości wejścia na forum!
Administorzy serwisu EliTe-Zone.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Wszelkie zmiany dotyczące w regulaminie są wprowadzane od daty poinformowania o nich! Wszystkie zmiany regulaminu użytkownicy dostają prywatną wiadomością.
Copyright © by Cs-Dobczyce , zakaz kopiowania bez zgody autorów! Wszelkie prawa Zastrzeżone - All rights reserved !
|